x
۰۵ / اسفند / ۱۴۰۰ ۱۶:۰۷
گزارش موندودپورتیوو؛

کابوس حذف با پیراهن شوم در انتظار بارسلونا؟

کابوس حذف با پیراهن شوم در انتظار بارسلونا؟

بارسا با به تن کردن پیراهن معروف "SENYERA" هنوز نتوانسته در بازی‌های اروپایی برنده شود.

کد خبر: ۶۱۴۸۸۰
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ورزش سه، امشب بازی برگشت بارسلونا و ناپولی از پلی‌آف لیگ اروپا در ورزشگاه دیه گو مارادونا برگزار خواهد شد. در بازی رفت بارسا علی‌رغم ارائه یک بازی بهتر، در نهایت با تساوی ۱-۱ متوقف شد. این ناپولی بود که با گل زیلینسکی پیش افتاد ولی بارسا در نیمه دوم توسط فران تورس کار را به تساوی کشاند.

بارسا امشب با پیراهن دوم خود به میدان خواهد رفت. پیراهنی زرد و اناری که به "senyera" مشهور است. نکته جالب اینکه بارسا با پوشیدن این پیراهن هنوز نتوانسته صاحب پیروزی در بازی‌های اروپایی شود.

بارسا فصل جاری با پیراهن senyera در زمین بایرن و بنفیکا با نتایج مشابه ۳-۰ مغلوب شد. برابر دینامو که ۰-۱ برنده شد بارسا پیراهن اول خود را به تن داشت. با این پیراهن بارسا فصل قبل در بازی برگشت برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی به میدان رفت و با تساوی ۱-۱ حذف شد. با همین پیراهن فصل ۱۶-۲۰۱۵ بارسا در زمین اتلتیکو مادرید به میدان رفت و با شکست از این تیم نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

بارسا همچنین پس از تساوی ۱-۱ خانگی در مرحله حذفی رقابت‌های اروپایی، سه بار به مرحله بعد صعود کرده و سه بار نیز حذف شده، هرچند که در همه آن بازی‌ها قانون گل زده در خانه حریف کاربرد داشت.

ارسال نظرات