۰ نفر

نتایج این هفته جام ملت های آفریقا

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۱۵
کد خبر: 601307
نتایج این هفته جام ملت های آفریقا

مراکش و گابن به عنوان تیم‌ های اول و دوم راهی یک هشتم نهایی جام ملت‌ های آفریقا شدند و غنا از مسابقات کنار رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، هفته سوم و پایانی گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با برگزاری همزمان ۲ بازی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به انجام رسید که در پایان منجر به سرگروهی مراکش و حذف غنا شد.

گابن و مراکش در جدالی جذاب رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. جیم آلِویناه(۲۱) و نایف آگِرد(گل به خودی۸۱) برای گابن و سوفین بوفال(۷۴) و اشرف حکیمی(۸۴) برای تیم مراکش موفق به گلزنی شدند.

مراکش با این نتیجه هفت امتیازی شد و به عنوان سرگروه راهی دور بعد شد. گابن نیز با پنج امتیاز در رده دوم جای گرفت و بدون پیر امریک اوبامیانگ راهی یک هشتم نهایی شد.

غنا اما حذف شده بزرگ مسابقات تا به اینجا نام گرفت. آنها با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم ناشناخته کوموروس  شکست خوردند تا با یک امتیاز و با ستاره‌هایی چون آمارتی، پارتی و برادران آیو در قعر جدول جای گرفتند و کوموروس با سه امتیاز سوم شد تا چشم‌انتظار این باشد که آیا جزو چهار تیم برتر سوم خواهد بود یا خیر.

ال فرادو بن(۴)، احمد موگنی(۶۱ و ۸۵) برای کوموروس و ریچموند بوآکیه(۶۴) و آلکساندر دجیکو(۷۷) برای غنا موفق به گلزنی شدند. آندره آیو هم در دقیقه ۲۵ از زمین اخراج شد.