x
۱۰ / فروردين / ۱۴۰۰ ۲۰:۲۸
استاندار تهران؛

نرخ بیکاری استان تهران در سال۹۹ کاهش یافت

نرخ بیکاری استان تهران در سال۹۹ کاهش یافت

استاندار تهران گفت: در سال‌های۹۸ و ۹۹ شاهد اقدامات خوبی در راستای مرتفع کردن مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بودیم که در همین راستا نرخ بیکاری در استان ٨.٤دهم درصد کاهش یافت.

کد خبر: ۵۱۶۶۹۸
هلوو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این شهرستان برگزار شد، افزود: برغم تحمیل تحریم های ظالمانه به کشور که اشتغال و اقتصاد را هدف قرار داده است اما در این شرایط از سال ۹۷ تا ۹۹ شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ نرخ نقطه‌ای بیکاری در استان تهران در زمستان ۶/۸ و بطور کلی ۸/۴ کاهش یافت و این مرهون هم افزایی همه ارکان دولت و بخش خصوصی است.

محسنی بندپی همچنین بیان کرد: سرانه تخت بیمارستانی در استان تهران ۶ دهم درصد به ازای هر هزار نفر است و انتظار داریم تا پایان دولت بیمارستان های ملارد، فیروزآبادی ری و شهریار که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند به بهره برداری برسد.

جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران امروز با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، «علیرضا رزم حسینی» وزیر صمت و «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در اسلامشهر برگزار شد.

ارسال نظرات