x
۳۰ / آذر / ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴

دو حادثه جنایی در شامگاه دیروز پایتخت

دو حادثه جنایی در شامگاه دیروز پایتخت

شلیک مرگبار به مرد مواد فروش و مرگ مرموز مردی که با شلیک سه گلوله کشته شده بود، دو پرونده جنایی را در روز گذشته مقابل بازپرس ویژه قتل پایتخت گشود.

کد خبر: ۶۸۹۷۹۳
هلوو

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت : در پی دو حادثه جنایی در شامگاه دیروز پایتخت نخستین حادثه ساعت یک بامداد ۲۹ آذر به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که مأموران گشت کلانتری در خیابان ملاصدرا متوجه مرد جوانی شدند که در حال فروش مواد مخدر بود. با دیدن این صحنه مأموران به وی دستور ایست داده اما مرد مواد فروش اقدام به فرار کرد. با فرار وی تعقیب و گریز آغاز شد و در نهایت مأموران پس از چندین اخطار ایست، شروع به شلیک کرده که یکی از تیرها به متهم اصابت کرده و او را به کام مرگ کشاند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت دستور تحقیقات درخصوص نحوه به‌کارگیری سلاح و بررسی‌های تکمیلی را صادر کرد.

دومین پرونده 

 در دو حادثه جنایی در شامگاه دیروز پایتخت در حادثه‌ای دیگر که ساعت ۵ بامداد ۲۹ آذر به پلیس اعلام شد مرد جوانی در حال خروج از بیمارستانی در منطقه نارمک بود که با صحنه عجیبی مواجه شد. خودرویی در چند قدمی او توقف کرد و دو مرد از خودرو پیاده شده و مرد جوانی را که خونین روی صندلی عقب افتاده بود از خودرو بیرون آورده و در کنار بیمارستان رها کردند.

شاهد حادثه بلافاصله موضوع را به اورژانس خبر داد و مرد جوان به بیمارستان منتقل شد. در معاینات اولیه مشخص شد که مرد ناشناس با شلیک سه گلوله به قتل رسیده است.

گزارش این جنایت نیز به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای شناسایی مردان ناشناس و علت تیراندازی را صادر کرد.

ارسال نظرات