x
۲۶ / خرداد / ۱۴۰۰ ۲۲:۴۵
یک مقام مسئول؛

۱۵۰مگاوات برق به سهمیه البرز افزوده شد

۱۵۰مگاوات برق به سهمیه البرز افزوده شد

استاندار البرز اعلام کرد که با موافقت وزیر نیرو ۱۵۰ مگاوات برق به ظرفیت برق استان برای تامین نیازهای بخش تولید و صنعت اختصاص یافت.

کد خبر: ۵۳۶۹۸۵
هلوو

به گزارش اقتصادآنلاین، عزیزاله  شهبازی در دیدار با وزیر نیرو که روز چهارشنبه در محل وزارت نیرو صورت گرفت، با بیان اینکه صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می دهند، افزود: موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند. 

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اولین پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.

همچنین وزیر نیرو با بیان اینکه شهبازی بعنوان استاندار البرز عملکرد بسیار خوبی داشته و با اختیاراتی استانی اقدامات بزرگی را پیگیری و محقق کرده که این امر جای تقدیر دارد.

اردکانیان در این نشست با افزایش ۱۵۰ مگاواتی برق جهت حل مشکل صنایع و تولیدکنندگان موافقت کرده و در خصوص همراهی جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول مساعدت و رایزنی با وزیر صنعت ، معدن وتجارت در این را داد.

ارسال نظرات
x