x
۲۷ / تير / ۱۴۰۲ ۱۸:۰۵
گزارش روزانه کدال ۲۷ تیر؛

چه اطلاعاتی در کنفرانس اطلاع رسانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان منتشر شد؟

چه اطلاعاتی در کنفرانس اطلاع رسانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان منتشر شد؟

در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان به سوالات در کنفرانس اطلاع رسانی پاسخ داده است.

کد خبر: ۷۲۸۶۶۷
هلوو

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ این شرکت که با نماد غگلستا در بازار اول فرابورس قرار داد سهم هزینه حمل شیر خام را  حدود ۲ درصد از بهای تمام شده اعلام کرده است.

همچنین شرکت احداث دامپروری گاو شیری در راستای کاهش ریسک و  تکمیل زنجیره تامین دانسته است که منجر به افزایس دریافت شیر خام با کیفیت خواهد شد و در نرخ شیر خام و هزینه حمل شیر صرفه‌جویی می‌گردد.

محصولات پودخامه ، انواع شیر استریل، دو محصول مهم شرکت در سبد صادراتی هستند و بخش قابل توجهی از تولید و صادرات به این دو محصول تعلق دارد.

کدال نگر بیست و هفتم تیر

وبانک

برگزاری مزایده :

موضوع مزایده : عرضه سهام شرکت گروه توسعه هنر ایران

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد تعداد 62,926,029 سهم معادل 6.33درصد از سهام شرکت گروه توسعه هنر ایران (سهامی عام)، بطور عمده و نقد از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ 1402/05/03تعیین شده است.

کتوسعه

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد : عقد قرارداد با شرکت جهاد نصر لرستان در خصوص تجهیز و راه اندازی کارگاه، استقرار سیستم خردایش(سنگ شکن)، جمع آوری سنگ مورد نیاز مدار خردایش و تولید محصول خردایش شده (سنگ دانه بندی) بارگیری و فروش محصول (سنگ دانه بندی) به میزان 400.000 تن تناژ کل قرارداد سنگ مورد نیاز مدار خردایش دانه بندی در طول مدت پنج سال قرارداد که تناژ سالیانه قرارداد80.000 تن سنگ مورد نیاز مدار خردایش دانه بندی از کارگاه دانه بندی غربی 12 معدن دریژان غربی واقع در استان لرستان می باشد.

طرف قرارداد :شرکت جهاد نصر لرستان به شماره ثبت 1313

مبلغ قرارداد : 1,320,000 میلیون ریال

تماوند

پذیرش تعهدات جدید :

موضوع تعهد :

مبلغ تعهد : 2,166,714 میلیون ریال

پذیرش تعهد خرید سهام در عرضه اولیه شرکت صبا فولاد خلیج فارس (فصبا) توسط تامین سرمایه دماوند،نسبت به 60% از کل سهام قابل عرضه در فرآیند عرضه اولیه (66.000.000 سهم به قیمت 32.829 ریال) . کارمزد ثابت و قطعی این قرارداد 5.500 میلیون ریال می باشد.

غگلستا

اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت :

  • سهم هزینه حمل شیر خام حدود 2 درصد از بهای تمام شده خرید شیر خام بوده و بر اساس بارنامه‌های رسمی و ضوابط باربری پرداخت می‌گردد.
  • احداث دامپروری گاو شیری در راستای کاهش ریسک و تکمیل زنجیره تامین ، استراتژی مهم صنایع شیر ایران است لذا با عنایت به اینکه احداث دامپروری منجر به افزایش دریافت شیرخام با کیفیت گردیده ، قطعا در نرخ شیرخام و هزینه حمل شیر صرفه‌جویی می‌گردد.
  • محصولات پودرخامه ، انواع شیر استریل ، با توجه به پروژه‌های در دست اقدام شرکت در مورد پنیرهای سخت و پروسس ، این دو محصول جایگاه ویژه‌ای در سبد صادراتی خواهد داشت و بخش قابل توجهی از تولید و صادرات به این دو محصول تعلق خواهد گرفت.
  • قیمت شیرپاستوریزه نایلونی و ماست پاستوریزه کم چرب بر اساس ساست سازمان حمایت تعیین شده و الباقی محصولات بر اساس مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده‌گان و ابلاغ آن از سوی شرکت صنایع شیر ایران و تایید صمت و هیات مدیره شرکت تعیین‌ می‌گردد.

ونوین

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

  • سود خالص سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال 1402 این بانک حدود 168 درصد افزایش یافته است.
  • افزایش درآمد تسهیلات اعطایی عمدتاً ناشی از رشد 24 درصدی مانده تسهیلات اعطایی و به طبع آن افزایش میانگین تسهیلات پرداختی و وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول در پایان خرداد ماه سال 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل می‌باشد.
  • علت افزایش درآمد کارمزدی دریافتی ، افزایش حجم ضمانتنامه‌های صادره ریالی و حجم تسهیلات قرض الحسنه اعطایی، عملیاتی ارزی ، خدمات بانکداری الکترونیک در پایان خردادماه 1402 نسبت به سال قبل می‌باشد.

غگرجی

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و بالطبع افزایش بهای تمام شده محصولات این شرکت و همچنین الزارم به رعایت درصدیهای بالاسری تا قیمت مصرف‌کننده مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کنندگان شامل ثابت ماندن درصدهای مربوط به مغازه دار و شرکت‌های پخش و از طرفی عدم امکان ارائه تخفیفات مازاد و طرخ‌ها و برنامه‌های مارکتینگ و بازاریابی در کنار شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و کاهش قدرت خرید مصرف‌کنندگان برابر اذعان انجمن شیرینی و شکلات افزایش رقابتها متاسفانه فروش وزنی این شرکت شاهد افت بوده و در این راستا با نزدیک شدن به نقطه سر به سر تولید، هزینه‌های ثابت افزایش یافته است. بنابر این حاشیه سود کاهش داشته است .

خساپا

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

دلیل عمده افزایش زیان سال 1401 نسبت به سال 1400،مربوط به مشکلات ناشی از اعمال قیمت‌گذاری دستوری و توام با آن رشد قابل ملاحظه نهاده‌های تولید می‌باشد. شایان ذکر است مجوز افزایش نرخ حصولات شرکت مربوط به آذر ماه سال 1400 و به میزان 18 درصد بوده و این نرخ تا پایان سال 1401 بدون تغییر باقی ماندده است. این درحالی است که رشد شاخص تورم اعلامی بانک مرکزی و نیز رشدد نهاده‌های مرتبط با تولید در این بازه زمانی به مراتب بیش از درصد افزایش ذکر شده بوده است.

بزاگرس

عرضه برق نیروگاه خورشیدی درتابلو سبز بورس انرژی :

جهت اطلاع به استحضار می رساند: عطف به دستورالعمل شماره 1401/69384/20/100 مورخ 1401/12/27 وزارت نیرو با موضوع توسعه مبادلات برق در بورس انرژی و دستورالعمل شماره IR-410-I-02 مورخ 1402/02/13 سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) با موضوع عرضه و تبادل برق تجدیدپذیر در بورس انرژی و همچنین رونمایی از تابلو برق سبز بورس انرژی از تاریخ 1402/03/01، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس اقدامات مورد نیاز برای ورود نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی زاگرس سفیددشت به تابلو برق سبز بورس انرژی را انجام داده و اولین عرضه خود را در تاریخ 1402/04/27 به مقدار 744 مگاوات ساعت برای تولید مردادماه با متوسط نرخ 36،000،000 ریال به ازای هر مگاوات ساعت، انجام نمود و نرخ مذکور ماهانه متناسب با شرایط عرضه و تقاضا در بورس انرژی متفاوت خواهد بود و در نهایت این اقدام موجب افزایش درآمد نیروگاه خورشیدی سفیددشت نسبت به وضعیت فروش تضمینی به ساتبا، خواهد شد.

برچسب ها:
کدال‌نگر
ارسال نظرات
x