۰ نفر

تحویل بیش از 1میلیون مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۰۰
کد خبر: 348128
تحویل بیش از 1میلیون مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که حدود یک میلیون و 160 هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید به مردم واگذار شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در نشست شورای مسکن خراسان رضوی در مشهد افزود: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را برای اتمام طرح مسکن مهر انجام داده که این نشان از عزم دولت در این زمینه است.
وی با بیان اینکه بیشتر زیرساخت های مسکن مهر در حال آماده سازی است اظهار داشت: دولت برای اجرای کامل این طرح عزم جدی دارد که می توان در آمارهای منتشر شده در این راستا به افزایش آن در دولت تدبیر و امید اشاره کرد.
وی با اشاره به موانع مالی ایجاد شده در این مسیر گفت: روند پایان طرح مسکن مهر مورد تاکید رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی است که باید با تمام توان بتوانیم این طرح را به پایان برسانیم.
استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: 120 هزار واحد مسکن مهر در این استان در حال ساخت بود که 100 هزار واحد آن تاکنون به متقاضیان واگذار شده که این نشان از عزم جدی دولت در اتمام این طرح است.
علیرضا رزم حسینی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بتوانیم 20 هزار واحد باقی مانده را به پایان برسانیم.
وی اظهار داشت: برای احداث شهرهای جدید در خراسان رضوی با حضور سرمایه گذاران به ویژه در شهرستان های سبزوار و نیشابور برنامه ریزی شده است.
وی گفت: احداث این شهرها می تواند کمک بزرگی برای جلوگیری از مهاجرت به مشهد و شهرهای بزرگ استان نماید.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات بافت فرسوده شهر مشهد افزود: 10 هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد باید نوسازی شود که تاکنون 2 هزار و پانصد واحد آن در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه باید زیر ساخت های مسکن مهر در این استان آماده شود اظهار داشت: همه دست اندرکاران در حوزه مسکن مهر باید با جدیت زیرساخت های مورد نیاز را برای این واحدها آماده کنند و استانداری نیز آماده همکاری با آنان است.