۰ نفر

کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای خون دشتستان با مشارکت بانک ملت

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲
کد خبر: 251354
کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای خون دشتستان با مشارکت بانک ملت

همزمان با دهه فجر، کلنگ احداث خانه بهداشت روستای خون از بخش بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر با مشارکت بانک ملت به زمین خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر زارع فرماندار دشتستان در این مراسم با اظهار رضایت از عملکرد خوب بانک ملت اظهار داشت:کارکنان این بانک با رعایت کامل طرح تکریم ارباب رجوع، اخلاق حسنه و رفتار حرفه ای همیشه گره گشای مشکلات مردم بوده اند.

وی با بیان این نکته که بانک ملت منشأ اقدامات و خدمات ارزنده در سطح جامعه است و در اجرای طرح های بزرگ همواره پیشتاز بوده است، از توجه ویژه این بانک به بخش سلامت و آموزش مردم استان بوشهر و شهرستان دشتستان با مشارکت در احداث یک خانه بهداشت و یک مدرسه قدردانی کرد.
کیوانی، مدیر بانک ملت استان بوشهر نیز در سخنانی گزارشی از عملکرد این بانک ارائه کرد و پرداخت تسهیلات جهت خرید گندم کشاورزان،گازرسانی به شهرها و روستاها، نوسازی بافت های فرسوده، تجهیز ناوگان هوایی با هواپیماهای پیشرفته و همچنین پرداخت تسهیلات به بخش سلامت را از اقدامات بزرگ بانک ملت در شرایط سخت اقتصادی کنونی اعلام کرد.
وی، ساخت مدرسه، خانه بهداشت، خوابگاه دانشجویی و همچنین پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده، حوادث غیر مترقبه، تسهیلات ازدواج و درمان بیماری را نشان دهنده انجام مسوولیت های اجتماعی بانک ملت در کنار ارائه خدمات بانکی عنوان کرد و اظهار داشت: مایه افتخار است که بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک حامی بخش سلامت و بزرگ ترین خیر مدرسه ساز در اجرای طرح های بزرگ همواره پیشگام بوده است.