۰ نفر

نرخ عوارض آزاد راه پردیس امسال افزایش نخواهد داشت

۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۴۱
کد خبر: 343183
 نرخ عوارض آزاد راه پردیس امسال افزایش نخواهد داشت

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت: با توجه به نارضایتی مردم نسبت به افزایش نرخ عوارض آزاد راه، در سال 98 افزایش قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سعید غفوری افزود: نرخ این آزاد راه 5 هزار و ششصد تومان تعیین شده بود اما با توجه به مراجعات مکرر شهروندان این افزایش قیمت اعمال نشده است و افزایش قیمت تنها در زمانی اتفاق می افتد که ابلاغیه‌ از سوی وزارت خانه صادر شود.

وی اظهار داشت: افزایش قیمت از سوی معاونت برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی اعمال می شود و ما هیچ نقشی در افزایش آن نداریم.

مدیر عامل شرکت آزاد راه پردیس – تهران با خاطرنشان کردن اینکه این آزاد راه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته شده است گفت: دوره بازگشت سرمایه این آزاد راه 22 سال تعیین شده است و اگرمیزان تورم سالیانه در این قرارداد اعمال نشود دوره بازگشت سرمایه طولانی‌تر خواهد شد.

غفوری در ادامه با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل شهرداری پردیس، اتوبوس‌ها با پرداخت یک سوم هزینه اصلی از آزاد راه تردد می کنند اظهار داشت: ارائه این تخفیف به منظور جلوگیری از افزایش کرایه مسافرانی هست که با وسایل حمل و نقل عمومی از شهر پردیس به تهران و بلعکس تردد می کنند.

غفوری با اشاره به تسهیلات ایجاد شده برای شهروندان پرتردد خاطر نشان کرد: کسانی که طی بیست روز 40 بار از آزاد راه تردد می کنند 30 درصد تخفیف در پرداخت عوارض خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران-پردیس گفت: عدم افزایش نرخ عوارض آزاد راه تهران- پردیس خواسته برحق شهروندان است.

شهرستان پردیس با 250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.