۳ نفر

فوری / تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱
کد خبر: 843125
فوری /  تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳

اخبار تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین ، با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش همه امتحانات دانش آموزان از سه شنبه تا پایان هفته لغو شد. زمان برگزاری آزمون های جایگزین توسط آموزش و پرورش اعلام می شود. روز چهارشنبه نیز سراسر کشور تعطیل اعلام شده است و مدارس نیز تعطیل است. اما آیا فردا نیز مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس فردا اول خرداد ۱۴۰۳

مدارس قم و استان خراسان رضوی فردا سه شنبه تعطیل است. کلیه امتحانات خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ لغایت پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳  اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه‌های لغو و کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش تعطیل می باشد.

کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز، فردا سه‌شنبه اول خرداد تعطیل است. فعالیت مراکز آموزشی (مدارس و دانشگاه‌ها) و مراکز خدمات‌رسان طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

همچنین مراسم تشییع شهدا صبح چهارشنبه در تهران برگزار می شود. در ساعت پایانی شب پیکرها به مصلی تهران انتقال و مراسم وداع در آنجا برگزار خواهد شد.

منصوری ادامه داد: از ساعت ۱۶ فردا در جوار مطهر حضرت معصومه حد فاصل جماران تا حرم، مراسم تشییع و گرامیداشت پیکر شهدای خدمت برگزار می شود.

با توجه به برگزاری مراسم تشیع که در 3 استان برگزار خواهد شد برخی از منابع از تعطیلی مدارس خبر می دهند که تا کنون تایید نشده است. در صورت اعلام تعطیلی مدارس این گزارش به روز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha