۲ نفر

آخرین وضعیت هوای اردبیل

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 837908
آخرین وضعیت هوای اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی هوای خنک تا فردا در سطح استان اردبیل به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مجید کوهی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha