۰ نفر

راهنمای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبر: 837833
راهنمای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون، یک روش کاربردی برای تعویض کانال یا انجام سایر عملیات تلویزیون بدون نیاز به کنترل و تنها با استفاده از گوشی موبایل است. در حال حاضر دو برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی برای انجام این کار وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کاماپرس، پیشرفت‌های تکنولوژی همواره با هرچه آسان‌تر و راحت‌تر شدن زندگی انسان‌ها همراه بوده است. برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال اجی به ویژه برای مواردی که کنترل تلویزیون خراب شده یا به هر دلیلی در دسترس و قابل استفاده نیست، بسیار کاربرد دارد. تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون­های ال جی از طریق دو برنامه LG ThinQ و برنامه Controlla LG امکان‌پذیر است.

در این گزارش دو برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی معرفی و بررسی شده است.

راهنمای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی

چگونه گوشی خود را به کنترل تلویزیون ال جی تبدیل کنیم؟

دو روش و دو برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی و راهنمای استفاده از آن‌ها در ادامه آمده است.

راهنمای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی

استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ

نخستین برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی، برنامه LG ThinQ است که به شما اجازه می‌دهد از طریق آن به تلویزیون خود متصل شده و نمایشگر هوشمند را کنترل کنید.

مراحل استفاده از این اپلیکیشن به صورت زیر است:

نصب برنامه

ابتدا برنامه LG ThinQ را از طریق نرم افزار پلی استور در گوشی‌های اندروید و نرم افزار اپ استور در گوشی‌های آیفون نصب کنید. برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی هوشمند نصب همین برنامه کافی است و نیازی به نصب برنامه روی تلویزیون نیست.

اسکن برنامه

در مرحله بعد، اپلیکیشن باید مدل تلویزیون شما را برای اتصال، اسکن و شناسایی کند. برای اسکن تلویزیون، تنها کافی است که برنامه را پس از نصب اجرا کنید تا به صورت خودکار مدل تلویزیون را شناسایی کند. اگر مدل تلویزیون صحیح بود، روی گزینه Add کلیک کنید.

اتصال تلویزیون با برنامه

برای اتصال تلویزیون با برنامه روی گوشی همراه باید کدی را که پس از کلیک روی گزینه Add روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می‌شود، در گوشی همراه وارد کرده و روی Next کلیک کرد.

استفاده از برنامه

پس از هماهنگ شدن برنامه و تلویزیون، یک سری دکمه روی گوشی همراه ظاهر می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان تلویزیون را کنترل کرد. به عنوان مثال، صدای تلویزیون در بخش VOL کم و زیاد می­شود و با استفاده از علائم <CH> می‌توان کانال‌ها را عوض کرد.

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی با برنامه Controlla LG

دومین برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی، اپلیکیشن  Controlla LG نام دارد که در مقایسه با برنامه LG ThinQ کارایی پایین‌تری داشته و از نظر کامل بودن دسترسی‌ها کمی ضعیف‌تر است؛ با این حال، در صورت نداشتن LG ThinQ این برنامه برای کنترل تلویزیون کاربردی بوده و مشکل را حل می‌کند.

روش استفاده از این برنامه به شرح زیر است:

نصب برنامه: نصب برنامه Controlla LG روی گوشی برای کنترل تلویزیون دقیقا مانند نصب برنامه LG ThinQ بوده و از دو طریق پلی استور و اپ استور قابل دسترسی است.

اتصال تلویزیون و برنامه: برای اتصال تلویزیون با برنامه، پس از اجرای برنامه باید روی دو خطی که در سمت بالا قرار دارند، کلیک کرد تا Setting برنامه باز شود. در این مرحله باید روی گزینه نخست یا همان Connect a TV Device کلیک کرد تا اپلیکیشن، تلویزیون را شناسایی کند. پس از پیدا کردن مدل دستگاه، تنها کافی است روی آن کلیک کنید تا دو دستگاه با یکدیگر متصل شوند.

نکات ضروری برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی

باید توجه داشت که این دو برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی فقط مخصوص محصولات ال جی بوده و برای ریموت کنترل این نوع تلویزیون‌ها کاربرد دارد؛ ضمن اینکه نصب برنامه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی نیازمند پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست.

خرید انواع محصولات ال جی از «افرالند»

افرالند، یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش و عرضه انواع لوازم خانگی، صوتی و تصویری و کالاهای دیجیتال است. این مجموعه با برخورداری از پرسنل مجرب و با هدف ارائه تجربه خریدی سریع، مطمئن و رضایت‌بخش، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود عرضه می‌کند. خدمات ویژه افرالند شامل نقد و بررسی کامل و تخصصی محصولات، آموزش‌های کامل و تخصصی برای استفاده از امکانات محصولات ال جی همچون تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون، مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی و ضمانت اصالت کالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha