۰ نفر

ترامپ دوباره متهم شد

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 801873
ترامپ دوباره متهم شد

دادستان‌های ایالات متحده اتهام دیگری به ترامپ وارد کرده‌اند؛ نقض قوانین فدرال سلاح.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا، راشاتودی نوشت: رئیس جمهور سابق ایالات متحده ممکن است قوانین سلاح گرم را نقض کرده باشد، در حالی که او در جریان یک برنامه انتخاباتی در کارولینای جنوبی یک اسلحه دستی خریداری کرده است.

در پرونده دادگاه آمده است: «متهم یا بر خلاف قانون و شرایط آزادی خود اسلحه خریداری کرده یا به دنبال این است که از باور اشتباه طرفدارانش در مورد این کار سود ببرد. خرید اسلحه در حالی که این کیفرخواست جنایی در حال بررسی است، یک جرم فدرال جداگانه و در نتیجه نقض شرایط آزادی متهم است.»

ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، اوایل این هفته توسط صاحب یک فروشگاه اسلحه در سامرویل، کارولینای جنوبی، یک تپانچه گلاک دریافت کرد.

پرونده دادگاه می افزاید که ترامپ گفته است که «باید یکی بخرد» و یکی از کارکنان ستاد انتخاباتی یک کلیپ ویدئویی را در رسانه های اجتماعی بارگذاری کرده است که می گوید: «رئیس جمهور ترامپ یک [گلاک] را در کارولینای جنوبی خریداری کرد!» این کارمند بعداً این پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرد و تصریح کرد که رئیس جمهور سابق ایالات متحده اسلحه را خریداری یا در اختیار نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha