۰ نفر

رییسی: ۵ هزار واحد تولیدی و اقتصادی راکد احیا شد / اشتغالزایی برای ۱۱۸ هزار نفر

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 726734
رییسی: ۵ هزار واحد تولیدی و اقتصادی راکد احیا شد / اشتغالزایی برای ۱۱۸ هزار نفر

رییس جمهور با بیان اینکه احیای واحدهای راکد صنعتی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: ۵ هزار واحد صنعتی، تولیدی و اقتصادی راکد ‌احیا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد صنعتی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: ۵ هزار واحد صنعتی، تولیدی و اقتصادی راکد ‌احیا شد.

وی با بیان اینکه امروز در افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام این استان جلوه ما می‌توانیم را به عینه دیدیم، افزود: دشمن خواست اما نتوانست، اما ما خوا‌ستیم و توانستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مشکل اشتغال را با احیای واحدهای راکد برطرف خواهیم کرد، ادامه داد: با احیای کارخانه قند یاسوج ۸۰۰ شغل جدید احیا شد و قطعا ظرفیت اشتغال بیشتر خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه نمی‌توانیم ثروت ملی را بدون فعالیت رها کنیم، تصریح کرد: اکثر واحدهای راکد در جلوی چشم مردم قرار دارد که با احیای آنها امیدآفرینی می‌شود.

وی رشد تولید را ماموریت همه ایرانی‌ها دانست و تاکید کرد: این کار شدنی است چون کشورمان ظرفیت، ثروت، نیروی کارآمد و علم بالایی دارد و نمی‌شود، نمی‌توانیم و ... جایی در ایران اسلامی ندارد و با عنایت خداوند متعال گشایش‌های بسیاری قطعا در کشورخواهیم داشت.