۰ نفر

راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در سیرجان با مشارکت گل گهر

۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 563977
راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در سیرجان با مشارکت گل گهر

در روزگاری که با تداومِ شیوع ویروس کرونا، زندگی انسان‌ها با یک بحران تمام‌عیار روبرو شده است، ضرورتِ کمک برای ریشه‌‌کن کردن این بیماری، بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت گل‌گهر از ابتدای شیوع کرونا و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعیِ خود، سعی کرده تا از طرق مختلف، یاری‌رسان ستاد مقابله با کرونا و مردم شریف سیرجان باشد، تا در کنار هم امیدوارانه به آینده‌‌ای روشن و عاری از بیماری کرونا، لبخند دوباره‌ای بزنیم.

حالا نیز که با کشف واکسن، شروع و تشدید واکسیناسیون، دریچه‌ای به روی روشنایی گشوده شده و امید می‌رود به‌تدریج، زندگی به شرایط عادی بازگردد و جهان وارد دوران «پساکرونا» شود، سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در سیرجان با مشارکت گل‌گهر، راه‌اندازی شده است تا خدمت‌رسانی به شهروندانی که در نوبت تزریق واکسن قرار گرفته‌اند، با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

امید است با تداوم این خدمت‌رسانی‌ها، قدمی کوچک برداشته شود در راه سلامت شهروندان و هم‌چنین گردی زدوده شود از چهره سپیدپوشان فداکارِ کادر درمان، که با از خودگذشتگی و در عبور از موج‌های پی‌در‌پی کرونا، جلوه‌های ایثار را با جانی خسته، تکرار کرد‌ه‌اند.