۰ نفر

جلیلی در جمع خبرنگاران؛

مشکلات کرونا نیست که مداوا نداشته باشد / طی ۸سال گذشته ۱۲۰جلسه با مردم داشتیم

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبر: 535641
مشکلات کرونا نیست که مداوا نداشته باشد /  طی ۸سال گذشته ۱۲۰جلسه با مردم داشتیم

جلیلی گفت: رییس جمهور باید دغدغه همه مردم را در همه موضوعات مربوط به دولت بداند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیش از ورود به سالن مناظره‌ها در جمع خبرنگاران گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با حضور در جمع مردم فهمیده شود. به ویژه برای کسی که رییس جمهور است.

وی افزود: رییس جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را در همه موضوعاتی که مربوط به دولت است بداند. رییس جمهور وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند. از آن طرف هم فقط رییس یک بخش از مردم نیست. رییس همه کشور است و باید اداره کند، لذا نه با یک روز حاضر شدن در جمع مردم دغدغه‌ها فهمیده می‌شود و نه با دو گزارشی که به دست رییس جمهور می‌رسد.

جلیلی عنوان کرد:‌ما در ۸ سال گذشته این بنا را داشتیم که در تمام استان‌ها، شهرها، روستا‌ها، شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌ها، جلسات متعدد برگزار کنیم. با اصناف، با اساتید دانشگاه، با کسانی که موضوعات مختلفی را طرح می‌کردند. بیش از ۱۲۰ سفر داشتیم، هزاران ساعت جلسه داشتیم تا بتوانیم به معنی واقعی آن چیزی که دغدغه مردم در عرصه‌های مختلف هست و همه کشور نسبت به آن اجماع دارند که این موضوعات اصلی و واقعی هستند را بشناسیم و سپس برای آن‌ها راه حل و پاسخ داشته باشیم و بعد اینکه بدانیم چگونه می‌توان این‌ها را حل کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: نکته‌ای که در پایان می‌خواهم عرض کنم این است که بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم شاید سخت‌تر از کرونا باشد اما شکل کرونا نیست که هم خودش، هم راه حلش و هم آن‌چه که باید برای مداوای آن صورت بگیرد ناشناخته باشد.

وی تصریح کرد: وقتی دغدغه‌ها را در این ۷ – ۸ سال شناختیم، پاسخ‌های آن‌ها مشخص است، راه حل روشن دارد و فقط یک اراده جدی می‌خواهد و یک قدرت که فراتر از بازی‌های سیاسی و جناحی بتواند آن‌ پاسخ‌ها را دنبال کند.