۶۶ نفر

فوری / ۳ روز تعطیلی رسمی اعلام می‌شود؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 842945
فوری / ۳ روز تعطیلی رسمی اعلام می‌شود؟

جلسه فوق العاده هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور درحال برگزاری است. برخی از کانال‌های فضای مجازی از اعلام یک هفته عزای عمومی و سه روز تعطیلات رسمی خبر می‌دهند

به گزارش اقتصاد آنلاین ، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

چند روز تعطیلی رسمی اعلام می‌شود؟

جلسه فوق العاده هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور درحال برگزاری است و به زودی تصمیم نهایی برای اعلام تعطیلات رسمی به دلیل وقوع این سانحه دلخراش اعلام خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور اعلام کرد: به دلیل برگزاری مراسم تشیع پیکر رییس جمهور چهارشنبه تعطیل شد.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش همه امتحانات دانش آموزان از سه شنبه تا پایان هفته لغو شد. زمان برگزاری آزمون های جایگزین توسط آموزش و پرورش اعلام می شود.

گفتنی است سال ۱۳۹۵ در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق ایران، ۳ روز عزای عمومی اعلام شد و روز سه‌شنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ را تعطیل عمومی اعلام شد.

دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند؟

سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به تاکید دیشب مقام معظم رهبری و تا اعلام نوع تعطیلی و عزای عمومی از طرف دولت، کلاس ها و کارها طبق روال استمرار داشته باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند.

خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز سه شنبه اول خرداد منتشر شده ولی این اخبار تا اعلام رسمی توسط هیئت دولت تایید نمی شود و صحت ندارد.

در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی و فعالیت های فرهنگی هنری کشور تا یک هفته خبر داد.

این گزارش به روز خواهد شد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • فرشاد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    رییس جمهورشهیدمان لیاقت یک هفته عزای عمومی دارداماباروحیه جهادی مردمی وخستگی ناپذیری وعشق خدمت به مردم شایسته است کشورتعطیل نشودامااگرشدهم باز به احترام مقام شامخ ایشان مشکلی ندارد
  • م ن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خدا رحمت کند مرد میدان وعمل و حامی مردم. مرد ی شجاع و باتقوادر برابر سختیهاو دشواری‌های کشور وچه درد آور برای ملت ایران و مقام بزرگ رهبری چه فروتن و متواضع و باخلوص بود فقدانش سخت و یادش جاویدان تسلیت به به تمام پیروان رهبری امام
  • ساناز IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    روحش شاد یادش گرامی .واقعن بهترین و دلسوزترین رئیس‌جمهور بود حیف حیف .😔😔