۰ نفر

آپدیت One UI ۶.۱ به گلکسی A۷۳ و A۳۳ سامسونگ رسید

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 842801
آپدیت One UI ۶.۱ به گلکسی A۷۳ و A۳۳ سامسونگ رسید

سامسونگ آپدیت One Ui ۶.۱ را برای دو گوشی گلکسی A۷۳ و A۳۳ منتشر کرد. آیا قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI هم همراه این بروزرسانی هستند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، همانطور که اخیراً شاهد بودیم، سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI ۶.۱ را برای گوشی‌های میان‌رده خود ارائه کرده است و امروز دو گوشی دیگر این آپدیت را دریافت کرده‌اند. این دو گوشی، گلکسی A۷۳ و گلکسی A۳۳ هستند.

جزئیات آپدیت جدید Galaxy A۷۳ و A۳۳

آپدیت گلکسی A۷۳ در حال حاضر با شماره ساخت A۷۳۶BXXU۷EXDC در مالزی منتشر شده است. حجم این به‌روزرسانی ۲.۶ گیگابایت است و شامل وصله امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۴ می‌شود. به نظر می‌رسد این موضوع، یعنی دریافت وصله امنیتی قدیمی‌تر، به یک رویه عادی برای آپدیت One UI ۶.۱ در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ تبدیل شده باشد. با اینکه در حال حاضر اواسط اردیبهشت هستیم و دریافت وصله امنیتی ماه می منطقی‌تر به نظر می‌رسید؛ اما در هر صورت، هر چه که هست فرآیند انتشار آپدیت آغاز شده است.
در ادامه، گلکسی A۳۳ نیز به‌روزرسانی One UI ۶.۱ خود را با شماره ساخت A۳۳۶EDXU۸EXDD در کشور سنگاپور دریافت کرده است. حجم این به‌روزرسانی هم بیش از ۲ گیگابایت است، پس مطمئن شوید که برای دانلود آن به یک شبکه Wi-Fi پایدار وصل باشید.

آپدیت One UI ۶.۱ به گلکسی A۷۳ و A۳۳ سامسونگ رسید

همانطور که قابل پیش‌بینی بود، هیچکدام از گوشی‌های گلکسی A۷۳ و A۳۳، قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) را که در ماه ژانویه همراه با سری گلکسی S۲۴ معرفی شدند، دریافت نمی‌کنند. این قابلیت‌ها تا به حال تنها در اختیار گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ در دو سال گذشته قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که این وضعیت دست‌کم برای مدتی به همین شکل باقی خواهد ماند.

بنابراین، اگر قبلاً فکر می‌کردید که نیازی به خرید یک گوشی رده‌بالای سامسونگ ندارید و یک میان‌رده کارتان را راه می‌اندازد، اما تمایل به استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ دارید، باید کمی در محاسبات خود تجدید نظر کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha