۳ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

لینک ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / فروش به قیمت کارخانه با تحویل ۹۰ روزه

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۵۱
کد خبر: 843384
لینک ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / فروش به قیمت کارخانه با تحویل ۹۰ روزه

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین، جدیدترین شرایط فروش فوری ثبت نام ایران خودرو با تحویل 90 روزه اعلام شد. بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودرو تارا و پژو ۲۰۷ اقدام کنند. در ادامه جزییات را بخوانید.

ثبت نام ایران خودرو خرداد ۱۴۰۳

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده به فروش می‌رسد و متقاضیان با پیش پرداخت ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان می‌توانند آن را به شکل پیش فروش نیز خریداری کنند.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده فراهم شده است. همچنین ایران خودرو، تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش می‌رساند.

لینک ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / فروش به قیمت کارخانه با تحویل ۹۰ روزه

همچنین ثبت نام پژو ۲۰۷ به صورت فروش فوری و پیش فروش است که جزییات آن را در تصویر زیر بخوانید.

لینک ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / فروش به قیمت کارخانه با تحویل ۹۰ روزه

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش زمستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضیان تا ۱۰ روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه ایران خودرو اقدام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha