۰ نفر

شیائومی ردمی نوت ۱۳R معرفی شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 842814
شیائومی ردمی نوت ۱۳R معرفی شد

گوشی میان‌رده جدید شیائومی با نام ردمی نوت ۱۳R رونمایی شد. شیائومی Redmi Note ۱۳R با سیستم‌عامل هایپر او اس همراه شده است و از یک باتری غول‌پیکر بهره می‌برد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، شیائومی مشکلی با عرضه گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده پرتعداد ندارد. آنها می‌خواهند کاربران با سلیقه‌های گوناگون را به اکوسیستم خود جذب کنند. به‌همین‌خاطر نیز گاهی چند گوشی مختلف را با تغییرات اندک به‌بازار عرضه می‌کنند. چنین چیزی را می‌توان در مورد گوشی جدید آنها یعنی شیائومی ردمی نوت ۱۳R نیز مشاهده کرد.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۳

عضو جدید خانواده ردمی نوت شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین خود دارد و با تغییرات حداقلی همراه شده است. در بدنه جلویی ردمی نوت ۱۳R یک نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS LCD قرار دارد. رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل است و حداکثر روشنایی آن نیز به ۵۵۰ نیت می‌رسد. رفرش‌ریت نیز می‌تواند مرز ۱۲۰ هرتز را لمس کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر شاید کمی زیاد به‌نظر بیایند؛ اما با توجه به برچسب قیمت معقول است.

شیائومی ردمی نوت ۱۳R معرفی شد

ردمی نوت ۱۳R در هنگام عرضه با اندروید ۱۴ و رابط‌کاربری هایپر او اس همراه خواهد شد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون +۴ نسل ۲ است و در بخش گرافیکی نیز شاهد حضور آدرنو ۶۱۳ هستیم. انرژی مورد نیاز این مجموعه توسط یک باتری بزرگ ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. برای شارژ ردمی نوت ۱۳R نیز می‌توانید از آداپتورهای ۳۳ وات استفاده کنید.
در بدنه پشتی Redmi Note ۱۳R دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. طبیعتا نباید دوربین دوم این گوشی را چندان جدی بگیرید. برای عکاسی سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در اختیار شما خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های شیائومی ردمی نوت ۱۳R می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت گوشی جدید شیائومی

شیائومی ردمی نوت ۱۳R معرفی شد

شیائومی قصد دارد این گوشی را در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه کند. همچنین کاربران می‌توانند آن را در نسخه‌های مجهز به ۶، ۸ و ۱۲ گیگ رم در کنار ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تهیه کنند. با وجود اینکه ما با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم، اما متاسفانه شیائومی امکان پشتیبانی از کارت حافظه را در ردمی نوت ۱۳R قرار نداده است.

در پایان باید گفت که مدل پایه این گوشی ۱۹۵ دلار قیمت دارد و برای خرید مدل مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه نیز باید ۳۰۵ دلار هزینه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha